Firar 1 år -

Nu börjar det närma sig, 1 år tillsammans för mig och en viss liten rödmyra. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad och hon är den jag fått för mina goda gärningar. (Inga jag kan komma på, men eftersom jag fått Tea måste jag gjort något världs-förändrande) För det är precis vad Tea är för mig, Världs-förändrande. Ett liv tillsammans med en Tea kommer aldrig bli som det blev innan.
Brukar kalla Tea för min "Once a lifetime dog", för en hund som Tea får man faktiskt bara en gång. Och vi försöker ta tag i den tiden vi faktiskt har.

Tea kom in en perfekt tid i mitt liv, precis när alla tråkiga beslut runt Svea skulle tas och när jag inte kände någon glädje för hundar och träning. Då kom hon såklart och vände allt, Träningen blev roligare än någonsin. Vi har alltid roligt, hon gör mig alltid stolt och hon har aldrig gjort mig ledsen. Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka henne för allting hon lärt mig och allting hon bidragit med. Hon är min favorit, hon rä så himla bra!

Tänkte bjuda på lite bilder från vårat första år tillsammans. Se och njut av min finaste sjärna.


Kommentarer
Postat av: Christer Adel

Fint skrivet om en underbar hund som gett så många så mycket.

2012-05-08 @ 08:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0