Fyfan.

Måste börja med att säga, Fyfan. Vad finns det egentligen för människor och hur tänker dom egentligen?
Idag när jag gick till skolan var jag glad, Väldigt glad. Sista dagen innan jag ska hem till Malung och sedan tävla med Jess för första gången. Vädret gjorde mig glad, Sol och såg även första fjärillarna för i år.
När jag skulle ta moppen hem till Jess så är den NER BRÄND?!
Vem fan bränner ner någon annans moped? Här rasade då hela mitt humör och allt känndes bara skrattretande och otroligt löjligt. Nu känns hela min helg förstörd och tack vare denna otroligt dumma person som gjorde detta måste jag nu antagligen lämna Jess hemma hos mamma då jag inte kan ta mig hem till henne på lunch för att rasta.
Tack så otroligt mycket...


Kommentarer
Postat av: Alice (:

fyfan vad omoget -.- sjukt vad vidriga personer det finns alltså, hur kan man ens tänka tanken att göra så mot någon annan..??

2012-03-22 @ 21:12:34
URL: http://fotohunden.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej men fy så tråkigt!! Stackars dig verkligen.. Det finns dumma människor till allt..

Kanske kan jag muntra upp dig liite med att berätta att jag och Svea också ska debutera i Rättvik i helgen (kommer du ihåg oss? när jag hälsade på hos Nathalie!?). Alltså har du ett ekipage som ni garanterat kommer klå i resultatlistan, och det säkert med hästlängder ;)

Hoppas de får tag på eländet som ställt till detta för dig.. Och lycka till på lördag, vi ses säkert där :)

2012-03-22 @ 22:06:36
URL: http://www.raisetofame.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0