Veckans planer

Några som frågade vad som hänt med Tea, Hon har ont i bogen och haltar rejält. Därför äter hon smärtstillande.
Håller på att packa alla mina saker nu, En väska för resan mot stockholm imorgon och massor av väskor och påsar som vi bara svänger om och hämtar på lördag innan Jag tar mina tre hundar (Tea, Jess och mini) och åker mot forshaga. Jag har tänkt ta med mig mini till forshaga eftersom jag inte har någon annan hund att ta med mig till skolan. Tea är som sagt halt och Jess är för ung.



Jag har fullt upp vecka ut
Onsdag; Stockholm
Torsdag; Stockholm
Fredag; Stockholm + Mora
Lördag; Mora + Malung + Forshaga


Kommentarer
Postat av: Lisa

Då får inte sparka hundar så hårt har jag sagt! ;)

2012-01-03 @ 20:41:11
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: Reby Solo - Hundbloggare

Hoppas det kommer film från tävlingen (:

2012-01-06 @ 19:48:28
URL: http://reby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0