VHU Presenterar - Påsk Agility

 

Västerdalarnas Hundungdom presenterar - P å s k  A g i l i t y
Idag åkte vi till klubben där vi i Västerdalarnas hundungdom anordnade en påsk Agility.
Vi var mer än 30 personer som var där och det var otroligt häftigt att se att faktiskt alla kunde vara med.
Vi hade två banor, en där bana med plasthinder med tanke för dom som inte kunde ha sin hund lös och i båda banorna hade vi även ett moment med säckhoppning för föraren. Vi hade pris för bästa utklädnad och kämpande.
Jag tror att detta var en väldigt uppskattad aktivitet.

Jag deltog med Tea och faktiskt även med Jessan, Eftersom den kortaste banan bara bestod av 4 hopphinder, en tunnel och 4 pinnars slalom. Det kommer nog bli en relativt rolig hund när hon kommer ut på tävlingsbanan sen. Hon tycker det är superkul med Agility och tunnlarna är hennes favorit hinder. Johanna deltog även med Anja och hon var även fotograf på plats.


Kommentarer
Postat av: Jackie

Hej! Jag hittade av en slump din blogg, och jag tycker du är grym med dina hundar, ni är supergrymma!

Är helt föräldskad i Tea, och Mini då jag själv har en cavve. Ni är helt grymma, har kollat igenom alla videoklipp och jag tycker att det verkligen inspirerar mig. Speciellt den här -> http://www.youtube.com/watch?v=eSQAGjDyemU&feature=relmfu

2012-04-08 @ 14:04:39
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0