Bilder på din hund?

Som dom flera av er säkert vet så har jag ett stort intresse för fotografering. Nu tillsammans med sommaren kommer även fotosuget smygandes. Detta är ingenting jätte seriöst och jag är inte någon proffs fotograf, - Detta är en hobby jag har. Jag ställer gärna upp och fotograferar både ute på tävlingar eller i privatpersons hemmiljö. Självklart kostar det ingenting att boka mig, men vid längre sträckor att åka kan ev. bussbiljett elr bensin betalas. Jag finns i Dalarna-Värmlandsområdet, men har ingenting emot att resa.

Om du vill boka en tid med mig: Skicka ett Mejl till [email protected]



Kommentarer
Postat av: Melinda

Kom till stockholm och fota mina! Passa på att tävla här kanske? ;)

2012-04-08 @ 17:42:22
URL: http://melinez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0