Update

Vet förresten inte om jag berättat att jag och Tea bor tillsammans med en tjej som heter Josefine. Josefine har en jättefin Golden som alltid får mig att tänka på Anja, inte utseende mässigt men i sättet.

Har även tagit hem mini till mig nu, eftersom hon mått så dåligt. Hon har spytt med jämna mellanrum sedan hon kom hit. Jennifer har inte kunnat sova eftersom mini bara går runt och är orolig. Jag har flera olika misstankar om vad det kan vara som är fel, antingen är det något hon ätit som gör att hon fått ont i magen bara eller så kan det vara att hon inte gillar att vara den enda hunden. Mini har ju alltid bott tillsammans med ganska många hundar hos oss. Så nu har jag som sagt tagit hem henne så får vi se om det bli bättre.


Fina Malte.


Hela trötta gänget.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kanske vill låna ett stycke Jack Russel?

Skottberörd och Åskberörd, men väldigt lättlärd och van att bo ensam? Kommer överens med allt utom dominanta tikar av småhundras, läxar upp hanhundar i alla storlekar. ;)

2011-09-13 @ 17:07:23
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: Alice

Vad jättesöta :)

2011-09-13 @ 18:27:07
URL: http://fotohunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0