Träningen med Tea...






Är som ni kanske fattat hemma i dalarna igen, över helgen. Träningen med Tea går otroligt bra och vi är taggade till Lydnadstävlingen om 2 veckor. Tror vi kan ta oss igenom en elit om träningen fortsätter såhär.
Vi har förövrigt fått 6 (tror jag det var) nya elever i våran klass, dom har schäfer, pudelblandning, golden, Alaskan Husky och två utan hund. Det är dom jag kommer ihåg i alla fall. Alltid spännande med nya elever och det ska bli spännande att se hur deras hundar är och hur dom tränar.

Tea ser såå skabbig ut just nu!? Stackars hund.. Tror även hon är påväg in i löp.
Min Tea, Finns inga ord för hur bra hon får mig att må. Hoppas att lillasyster Jess kommer bli lika underbar som min stora finaste röda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0