Utmanad

Jag blev utmanad av Melinda med denna lista.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag 6år, Bodde i Mora och lekta med min barndoms kompis Julia varjedag.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sedan hade jag en ponny som jag var hos varjedag. Hade även Svea som jag tränade med.

3) FEM SNACKS DU GILLAR.

  • Marianne
  • Popcorn
  • Chips
  • Glass
  • Choklad

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Fight for you - Jason Derulo, Under Löven - Melissa Horn, If i were a boy - Beyoncé, Domino - Jessie J & Krossa alla fönster - Masiknen.


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

  • Åka till New York.
  • Hoppa av skolan.
  • Köpa mitt drömhus.
  • Köpa en tokbra häst till min vän Johanna.
  • Göra en näsoperation.

6) FEM DÅLIGA VANOR:

  • Biter på naglarna.
  • Över analyserar.
  • Tuggar så att det låter.
  • Biter Folk.
  • Försöker alltid vara på flera ställen samtidigt.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

  • Träna hund.
  • Fotografera.
  • Tävla.
  • Göra spännande saker.
  • Resa.
  • Leva livet.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

  • One-pice.
  • Byxkjol.
  • One-pice.
  • One-pice.
  • One-pice.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

  • Datorn.
  • Kameran.
  • Mobilen.
  • TVn.
  • Hunden.

10) TIO  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

    Jag har inga vänner, så dom som känner sig manade kan göra denna lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0