Schema

Den 18 December ska jag och Tea tävla Lydnads Eliten på våran hemma klubb, Malung.
Tänkte försöka mig på ett litet träningsschema som jag förhoppningsvis kommer hålla mig till fram tills tävlingen är.

Uppvärminig och några minuters fotgående ingår i alla passen men tänkte sedan att jag skulle lägga fokus på 2 moment om dagen ungefär.
Onsdag; Fokus på Fjärren och Inkallning med ställande och läggande. Även ta hjälp av Emma och träna att lägga inför platsliggning i nummer ordning.
Torsdag; Fokus på Aportering med dirrigering och dumrutan, även här lägga inför platsliggning.

På fredag-söndag är jag i stockholm och planerar alltså ingen träning dessa dagar, När jag kommer hem därifrån kommer jag skriva ett nytt tränings schema för nästa vecka.




Kommentarer
Postat av: Flappy - follow our way to reach the top!

Åh vad kul! :)

Lycka till!

2011-12-07 @ 16:09:29
URL: http://flappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0