Hur det ligger till..



Tänkte ta och berätta lite hur det ligger till på hundfronten.
Jag och Mini ska iväg till stockholm och tävla Agility Lagklass den 6-7 Januari.
Tea är halt lite till och från och tränas inte för tillfället.
Jag har tyckt att Jess är lite vek och vi har sen ett tag tillbaka bara jobbat på attityden, massa bus och träning på saker hon redan kan. Inget nytt alltså. Kom nyss in från ett lydnadspass med henne och vilken skillnad, nu har hon attityd och lydnaden känns jättebra. Tänkte försöka få till en film med det var för mörk ute, Det får jag fixa någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Melinda Martinez

Då ses vi kanske i Kista. ;)

2011-12-27 @ 18:54:54
URL: http://melinez.se
Postat av: Reby Solo - Hundbloggare

Trist att Tea är halt :/

Berätta gärna var i Stockholm och vilka tider du ska tävla med Mini för jag kommer gärna och tittar på och säger hej :D

2011-12-28 @ 20:37:19
URL: http://reby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0