You are my sweetest downfall



Min fina flicka växer och växer, hon passar bra in i min vardag och hänger med överallt utan problem.
Hon har i helgen varit med på sin första Agility tävling som åskådare förstås, hon tyckte inte alls det var något konstigt med det. Hon trippade snällt med och satte sig och kollade på hundarn som hoppade, somnade också som en stock vid många tillfällen. Verkligen häftig valp jag skaffat mig, nu ser vi framåt och hoppas att hon blir helt bra i benet snart så att vi kan busa på heltid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va var det för fel på benet då? har du kollat upp det ellr så? ?

2011-08-01 @ 22:45:15
Postat av: Josefine Carlsson

Så söta :')

Hoppas hon blir bra snart!

2011-08-02 @ 16:41:46
URL: http://teamzj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0