Våran morgon





Vi tog en låång och lugn promenad på morgonkvisten, ibland känns det underbart att gå ut med sina fina 4-benta vänner och bara njuta. Det var vad jag gjorde idag, jag njöt verkligen. Solen lyste och Jess och Tea sprang runt och busade.
Underbart!

Tea har aldrig riktigt lekt med Jess utan mest stått ut med henne men dom två senaste dagarna har dom haft så roligt tillsammans. Igår låg dom på golvet och brottades, vem tror ni vann? Jess såklart.. ;)
Och idag busade dom med en pinne tillsammans medans jag pratade i telefonen och Tea ville verkligen få igång Jess.
Jag är lyckligt lottad som har så fina tjejer. Vad skulle jag göra utan er?


Kommentarer
Postat av: Alice

Söta bilder! :D

2011-08-12 @ 17:41:48
URL: http://fotohunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0