Två fina busar



Två busiga BC tjejer håller igång medans vi packar in bilen och allt som ska med imorgon då jag åker tillbaka till Forshaga fast denna gång tillsammans med min Tea. Häärligt!

Har börjat lite positions träning med Jess och det går superbra, hon är så jäkla duktig när det gäller allt. Vilken toppen tjej. Hon är lugn men ändå har hon massor med power.
Tränade också lite target idag för första gången, jag är jättenöjd med hela dagen och imorgon tänkte vi leta upp Forshaga Brukshund klubb och träna massor där.

Tea fick några rut-skick med target för att få suget längrebak i rutan. Där satt det, fart och allt! Så vill vi ha det, världens bästa Tea!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vilka söta hundar du ha c':

Första hundbloggen jag läser och ska bli kul att få följa den också c:

2011-08-20 @ 21:32:45
Postat av: Alice

Dem verkar verkligen trivas tillsammans :D

2011-08-20 @ 22:04:30
URL: http://fotohunden.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej

Kikade in på din blogg och wow, den är skitsnygg! Du har riktigt fina vovvar och jag kommer garanterat följa din blogg! :D

2011-08-21 @ 17:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0