Jag som vanligt...

Jag är som vanligt bäst på att resa! Missade tåget jag skulle byta till i Deje för att ta mig hem så nu sitter jag här på nått litet matställe och nästa buss går kl kvart i 6. Jag som längtar hem till alla vovvar! :(

Tänkte förresten också berätta att även Mini kommer börja på Forshaga. Spännande va?
Grejen är den att en tjej i min klass, Jennifer har en pappilon som bara är 7 månader och för att ha med sig en hund på Forshaga måste dom vara minst 1år så hon får ta med sig sin hund efter jul och tills dess ska hon då låna Mini. Jag tycker faktiskt att det ska bli jätteroligt för alla parter som är inblandade, Mini kommer garanterat tycka att det är störtkul, jennifer får en hund att träna och jag får ha med mig lilla minisen också. + att mamma får en mindre hund att ta hand om hemma.




Kommentarer
Postat av: Lisa

se så det går när inte mamma är med ;)

2011-08-19 @ 23:03:10
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: Bella och Chica - En hundblogg

Riktigt lyckat lär ja säga! ;)

Hur blir det med lillvalpen nu när du börjar på forshaga?

2011-08-20 @ 16:25:47
URL: http://flappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0