Flytt pågång

Nu åker jag mot Forshaga ! :D




Kommentarer
Postat av: cassi

Hej! Ska söka till Forshaga till hösten, men tänkte om det går bra fråga lite saker? :) Jag hoppas du har tid/lust/ork att svara på frågorna antingen via mejl, på min blogg eller i ett inlägg! :D

Vad är medianen eller intagningsgränsen? (Vad har var det annars i år när du sökte?)

Hur ser stallen ut där hundarna bor? Jag har hört att man får inreda de själv, stämmer det?

Är det mest teori eller praktiskt?

Vad brukar eleverna göra på fritiden?

Är hanteringstestet för hundarna svårt?

Finns det tillfälle då man får ha med hunden på lektionen?

Hur många klasser är det per årskurs? (Inom hundsport)

Och hur många per klass?

Anordnar skolan aktiviteter?

Hur är lärarna?

Om man önskar boendepartner har man stor chans att hamna med den sen?



Mvh Cassi, skulle bli oerhört glad och tacksam om du vill svara! :)

2011-11-12 @ 20:46:20
URL: http://clexie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0